MUSTIKA RATU: Historie značky

Od: Zveřejněno: 29 dubna, 2019Kategorie: Informace0 Komentáře on MUSTIKA RATU: Historie značky

Mustika Ratu jedním ze symbolů “indonéského dědictví”. Značka zdůrazňuje své hluboké filozofické hodnoty, dědictví předků a koncept krásy holistického zdraví těla, duše i ducha.

Indonésie je místem, kde se střetává mnoho kultur, dialektů i etnik a je tak přirozeně ideálním prostředím pro objevování nových využití bylin pro naše zdraví i krásu. Díky biologické rozmanitosti má Indonésie největší potenciál stát se zemí, která odhalí nejlepší bylinnou medicínu na světě.

Samotná značka Mustika Ratu byla založena v roce 1975 významnou ženou, paní DR. BRA Mooryati Soedibyo, která je členkou indonéské královské rodiny a jednou z nejvlivnějších žen Indonésie.

Původně menší rodinný podnik se dočkal nemalého ohlasu a postupně se z Jakarty rozšířil i do zbytku Indonésie. Značka si získala již od začátku značnou oblibu. Díky tomu si dnes můžeme dopřávat bohatou nabídku přírodní kosmetiky, která těší zákazníky ve více než 20-ti zemích. Vedle klasické přírodní kosmetiky se Mustika Ratu zaměřuje také na výrobu zdravotních nápojů, potravinových doplňků, aromaterapii či lázeňské procedury.

Mustika Ratu si klade za cíl maximální kvalitu svých produktů. Proto pracuje s nejlepšími dostupnými technologiemi na trhu a klade velký důraz na rozvoj inovací.

Společnost splňuje zavedla mezinárodní standard ISO 14001: 2004 Systém environmentálního managementu od roku 1996 a ISO 9001 s nejnovější verzí roku 2009 s názvem 9001: 2008 Systém řízení jakosti. Od roku 2004 je navíc společnost certifikována jako Správný výrobní proces (GMP).

Za svou dobu působení získala firma řadu ocenění – například:

  • “Indonesian Best Brand Platinum 2011” for Slimming Tea product consecutive 6 years (2006-2011) from SWA Magazine and MARS.
  • “Indonesian Best Brand Award” for Bengkoang Roots Mask Product consecutive 3 years (2009-2011) from SWA Magazine and MARS.
  • “Bazaar Beauty Award” for Bengkoang Roots Mask Product consecutive 2 years (2009-2010) from Harpers Bazaar Magazine.
  • “Indonesian Best Packaging Award 2009” for Mustika Ratu Bengkoang whitening Hand & Body Lotion and Puteri Body Splash Cologne from SWA Magazine and IBS.
  • “Best CEO 2009” from Warta Ekonomi Magazine.
  • “Indonesia Best Original Product Award 2009” for Slimming Tea from Bisnis Indonesia Newspaper.
  • “Asia Pacific Entrepreneurship Award 2009” from Asian Enterprise.
  • “Go International Spa Award 2008” from Indonesian Franchise Association.
  • “Indonesian Best Herbal Medicine Award 2008” for Slimming Tea product from SWA Magazine and Brandmaker.
  • “Health and Beauty Award 2008” for Best Herbal Slimming Tea from Watsons-Malaysia.
  • “Indonesias Most Admired Companies Award 2007” from Business Week Magazine and Frontier.
  • “Shawali Award” as Environmentally Friendly Businessman from Indonesia Environmental Management and Information Center.
  • “Upakati Award” in the effort of Traditional Medicine Prevention from President of the Republic of Indonesia.
  • “Best of the Best Entrepreneur of the Year” from Ernst & Young.